May 2016

Čtrnáctidenní výzva: Břicho

16. may 2016 at 20:13 | ᒪᑌᑕY |  Motivace 💪

♚ 1. den ♚

15x sedy-lehy ( posilování " vrchního " břicha )
10 sekund stříhání nohou ( nůžky ) ( posilování spodní i vrchní části břicha )

10x obrácené zkracovačky ( posilování spodní části břicha )

Jídelníček : 14.5.2016

14. may 2016 at 10:40 | ᒪᑌᑕY |  Má cesta k úspěchu 💪

Snídaně: Bílý jogurt + Rozinky + Skořice
Svačina: ---
Oběd: Guláš ( ano, to není moc " dietní ", ale rozhodla jsem se, že budu jíst obědy normálně, ať se nemusí vařit na 2x. Jen v malých porcích )
Svačina: Cottage + Celozrnná bagetka + okurka
Večeře: Hovězí vývar

Pití: Voda s citrónem, čaj k redukci hmotnosti
Pohyb: cvičení na břicho a zadek ( sedy-lehy, zvedání nohou, dřepy... ) , procházka



Shrnutí dnešního dne + jídelníček

13. may 2016 at 15:30 | ᒪᑌᑕY |  Má cesta k úspěchu 💪
Venku prší. Sakra. Tak právě jsem si trošku zacvičila, hlavně na břicho a zadek a pustila jsem se do psaní tohoto článku.

Jak jsem tak koukala po blozích, našla jsem opravdu spoustu blogů, kde slečny hubnou. Zarazilo mne ale jak. Buď celý den nic nejí, jen pijou nebo si dají pouze oběd či večeři.

Tady je, dámy a pánové VŠECHNO špatně. Snídaně je nejdůležitější jídlo dne, neměla by se nikdy vynechat. Ale všechny tyhle věci si povíme v dalších článcích - těšíte se? :)