Jídelníček: 30.12.2016

30. december 2016 at 10:10 | ᒪᑌᑕY |  Má cesta k úspěchu 💪
Snídaně: Cornflakes + mléko
Svačina: Jablko
Oběd: Přírodní kuřecí plátek + rýže + zelenina
Svačina: Celozrnný chléb + cottage + paprika
Večeře: Vajíčko + šunka

Pití: Voda s citronem, prolinie
Pohyb: procházka, 20 min cardio

body, fitness, girl, grunge, indie
 

Jídelníček: 19.11.2016

19. november 2016 at 15:31 | ᒪᑌᑕY
Tak vás opět po 150 letech zdravím. Jsem zpět.

Můžete hádat 3x, proč jsem tady nebyla. Na blog jsem chodívala, ale nepsala jsem články a ani nechodila na ostatní blogy. Měla jsem opět nějaké zdravotní problémy. Už by to mohlo skončit, že ano.?
Nezhubla jsem. Přibírám. Tedy ne doslova. Jeden den mám svých 75, poté mám 80, na další den zase 78. Co to má být, co jsem komu udělala?
Pravdou asi je, že jsem nejedla nějak 2x zdravě. Nu co. Musím to zvládnout na mých vysněných 65 kilo Nevinný .


Jídelníček:
Snídaně: Buchtičky + tvaroh
Svačina: Ovoce + bílý jogurt + med
Oběd: Přírodní kuřecí plátek + brambory + zeleninová příloha
Svačina: Slunečnicový chléb + tavený sýr + rajčata
Večeře: Sendvič se šunkou a sýrem

Pití: Voda + citrón
Pohyb: ---



Nezdravé hubnutí

19. august 2016 at 10:05 | ᒪᑌᑕY

A nebo jak to vlastně nazvat..


Ať tady nemáme pořád samé jídelníčky, rozhodla jsem se napsat svůj názor na všechny holčiny, které mají svůj takzvaný "pro ana blog".

NEZDRAVÉ HUBNUTÍ

Ana blogy - Holčiny, které vůbec nejí, hlídají si každý přibraný gram, píšou na blog své každodenní "jídelníčky", které vypadají nějak takto:

- Snídaně: x
- Svačina: x
- Oběd: x
- Svačina: x
- Večeře: x
 


Jídelníček: 19.8.2016

19. august 2016 at 8:56 | ᒪᑌᑕY
Snidaně: Cini Minis + Mléko
Svačina: Jablko
Oběd: Dopíšu
Svačina: Dopíšu
Večeře: Dopíšu


Pití: Čaj, minerálka, voda
Pohyb: 2O. min. bazén, 15 min. kondiční cvičení, procházka



Jídelníček: 18.8.2016

18. august 2016 at 10:47 | ᒪᑌᑕY
Ahoj.
Tak všechny zdravím z lázní.Je to tady úžasné. Skvělé jídlo, skvělí lidé, skvělé sestry. Co si budeme povídat. Co se týče jídla, vůbec jsem to nečekala. Ode dneška se budu snažit přidávat každý den jídelníček Usmívající se . Tady je dnešní:

Snídaně: BeBe mini + bílý jogurt + čaj
Svačina: Banán
Oběd: Kuřecí kostky + rýže + vařená zelenina
Svačina: Jablko
Večeře: Boloňské špagety

Pití: Čaj, voda, minerálka
Pohyb: 20 minut kondičního cvičení, procházka,15 min. fitness elipt. trenažér

Ozývám se ze záhrobí

5. august 2016 at 21:20 | ᒪᑌᑕY |  Other 💪
aneb. stále žiju

Hezký večer.
Chci se omluvit všem návštěvníkům blogu, že tady vůbec nechodím. Ne, že nechodím, ale nepřidávám články ani žádné jídelníčky.
Snažím se jíst jakž takže zdravě, ale úplně to nedodržuji. Nemám náladu. Vůbec na nic.


Necvičím. Proč? Pořád mě bolí to místo po operaci. Normálně ne. Ovšem když se namáhám, je to bolest. Připadám si jak vorvaň. S každým dnem si přijdu tlustší a tlustší. Chce se mi brečet. Ale skoro nic pro to nemůžu dělat. Podotýkám SKORO.

Za 6 dní mám nástup do lázní. Už se tam těším jak malé dítě. Snad mi tam upraví jídelníček tak, abych hubla (viz. článek níže). Je mi jasné, že tam budu hubnout. Musím. Chci. Tam to začne a až přijedu, budu dokončovat to, kde jsem začala.

.. a co dál?

22. july 2016 at 23:24 | ᒪᑌᑕY |  Other 💪
Ach jo!
Nedávno jsem , že musím nastoupit na MĚSÍC do lázní, což znamená úplně jiné stravovací návyky. Ovšem chci to stihnout do prázdnin, jinak nejedu nikam, protože když nebudu ze začátku v nové škole, budu v dupě. Znáte to. Noví lidí, všichni se poznávají. Cítila bych se hloupě, kdybych tam přišla po měsíci. Asi bych už moc nezapadla...

Ještě ke všemu se mi v tom místě dělá asi zase zánět. Bolí to. Takže uvidíme. Po cvičení někdy také cítím bolest, ale cítím se skvěle. Hrdě. Protože vím, že jsem opět udělala to nejlepší, co jsem pro sebe mohla udělat.
Vůbec nevím, kdy mi nástup přijde, takže zase se budu stravovat tak, jak jsem zvyklá. Dle mého i v lázních budou dobré (ne moc tučné) jídla. V mých 11 letech jsem byla také v lázních a za 5 dní jsem zhubla 5 kilo. Škoda, že to tak rychle nejde mi. Ale stejně mi po tom "nastal" jojo efekt, takže raději poctivě a pomalu bez jojo efektu. Nebo snad ne?

Jídelníček: 15.7.2016

15. july 2016 at 6:30 | ᒪᑌᑕY |  Má cesta k úspěchu 💪
Snídaně: Ovocný talíř zalitý bílým jogurtem
Svačina: ---
Oběd: Podle toho, co bude
Svačina: Celozrnný rohlík + sýr + cherry rajčátka
Večeře: Míchaná vajíčka + cibulka

Pití: Čistá voda
Pohyb: Procházka, 14-cti denní výzva na bříško



Čáry, máry fuk, jsem zde :)

14. july 2016 at 22:08 | ᒪᑌᑕY |  Other 💪
Vítám vás po strašně dlouhé době.
Moc se všem, že jsem Vůbec nebyla aktivní. Bohužel jsem skončila na akutní operaci, která mi 6 týdnů znemožňovala jakékoliv cvičení a vlastně jakoukoli větší fyzickou aktivitu. Propána! Taková dlouhá doba.


Toto je mé oblíbené motivační video. Určitě se na něj koukněte. Pokaždé, když si ho pustím, dostanu hroznou chuť cvičit. PYŠNĚ HLÁSÍM, ŽE OD ZÍTŘKA ZAČÍNÁM CVIČIT ZNOVA. Tak mi držte palce. Po takové dlouhé době...

Čtrnáctidenní výzva: Břicho

16. may 2016 at 20:13 | ᒪᑌᑕY |  Motivace 💪

♚ 1. den ♚

15x sedy-lehy ( posilování " vrchního " břicha )
10 sekund stříhání nohou ( nůžky ) ( posilování spodní i vrchní části břicha )

10x obrácené zkracovačky ( posilování spodní části břicha )

Where to go next